Friday, December 30, 2011

apa kelas nengok ombak rindu?

aku pon tpengaruh nk tengok filem ombak rindu.penulis cerita ni fauziah shaari. ade ke patut dia dia dpt cuma 1600 rengget je.punya la susah perah otak nk buat novel.dpt 1600 sedangkan filem tu dpat juta2.dan aku tengok masing2 post kat wall fb bagtau dorang pegi tengok wayang.tengok tv pon aku x sempat.nk g tengok wayang memang melampo.sempena aku membeli LCD laptop yg baru dgn rasminya aku menonton cite ni kat LCD baru aku 19 inci . pagi tadi aku save siap2 versi youtube. ptg ni aku pon Layan.

Aku jeles gak dgn aron ni.maya tu cantik ko boleh lah reject lisa surihani tu. maya karin plak untung la kau dpat laki hensem dan kayo. Aaron aziz tu.bkn adi putra ke apa rosyam nor ke.idaman jiwaku tu.kira xaci lah.dlm realitinya berapa org la dpat peluang camtu.pompuan cantik biasanye laki dorang hitam dan gemuk.lelaki hensem plak dpt bini garang dan sombong.

maya xpakai baju.lawa jugak.
Maya karin pakai tudung aku rasa ni fes taem.kene ngaji pulak tu.dia baca surah yasin.lain macam je lagu dia.harapan aku terkesan lah kat maya karin supaya tak pakai seksi2 lagi.lawa kalo ko pakai tudung cam tu.xterjejas pun kacantikan kau tu. cuma aku jeles kat kau. dulu time mula2 belakon ko xdelah lawa sangat.kulit pun gelap gak aku tengok.tapi sekarang ni petih melepak pulak.dah la hidung mancung mcm anak mat saleh.



maya pakai tudung.lagi lawa.tudung bawal ni kalau pakai payah sikit maya.kene byk guna brooch.  baru lah kemas.

biasa2 je aaron aziz ni.bkn hensem sangat.tapi pakej baik la tu yg buat dia laku sesangat.

secara keseluruhan bagi aku biasa je cerita ombak rindu ni. tak tengok pun tak apa. apa yang menarik sangat tah sampai masing2 rasa bangga dapat tengok cerita ni. cerita ni bagi aku xyah lah nak direkemen2 macam best sangat. apa... lah.sampai ada yg nangis bekali2. pelik.setitis pon xkeluar air mata makcik. lagi banyak cite sedih yg boleh buat makcik tacing.

1 comment:

Anonymous said...

k la...skrg pon dlm hati tgh ombak rindu kan...perasaan pon tgh gitu2 kan...mk tu u la..aa tu engineer tu...takleh blah kot...ekekek

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...