Friday, July 22, 2011

Rahsia pada tumit kaki-lebih baik tutup pakai stokin

bahagian paling selalu jadi mangsa pengabaian kanak-kanak mesti lah tapak kaki. bila umur dah meningkat, kulit jadi kering. bila dah kering dan xjaga, tumit pon bole pecah. huduh.. bagi aku kalau nak adil,kenelah jaga gak tumit kaki. jangan muka je make up tebal tapi tapak kaki hancuss..dah banyak kali sangat orang cakap ngn aku. Skripnya gini:

 "alhamdulilah saya dapat naik mercedes dan dapat melancong ke luar negeri. income saya 5 angka sebulan. alhamdulillah, saya ada banyak lebih masa dengan keluarga".

ada gak yg kata" saya sekarang nampak lebih muda."org2 ini akan bagitau walau pun aku xtanya. pastu korang kalau bcakap tak ada brek pulak tu. Tapi apa hal kalo duit korang juta-juta, tapi tak servis tapak kaki tu. itu mcm xcukup masa. sampai xde masa nk sental tapak kaki sendiri. xseimbang lah tu. duniawi betul.
batu gosok kaki, simpan 1 dalam mercedes tu.

tak pon, guna je batu ni. aku penah jual benda ni RM5 . tahan. bekurun lama kurahsiakan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...