Friday, April 22, 2011

Cheap N easy way to lose weight

Banyak iklan utk kuruskan badan. model cantik dan seksi meksi.ok la tu. tapi program yg nk kene folo leceh sangat. kene pegi sesion 3-4 jam sekali sesi. tak ada keje lain ape? pastu kene bayar ribu2. kalau xde duit, promoter tu push sampai tekorban kad kredit. cam tu lah yang aku dengar. walau pun aku pernah suka2 sekali je pegi kat london. time aku kata aku xnak join, macam mengamok je amoi tu.Tapi sebenarnya paling baik n senang nak kurus through diet la. puasa tu paling baik la. tapi puasa hari2 aku nganttuk dan xbemaya dan lemah gemalai. so satu diet program yang aku rasa ngam ialah hari pertama makan buah2 buahan sepanjang hari.xde nasi,xde roti, tak de sayur. buah yg direkemenkan buah temikai. pakan buah tembikai sahaja satu hari konfem turun 3 paun.sebulan makan temikai je konfem kurus kering tinggal tulang.aku dan try tapi xde la sebulan sebab tu la tulang tak nampak2 lagi.temikai sebiji kat ekonsave hage rm6. hari sabtu ahad mahal sikit rm6.90. sebiji temikai kene makan sorang je. jangan bagi orang. bagi orang tengok je. komfem badan basah lencun sejuk bepeloh2. ni la step 1 i kurus. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...